La bateria d'un patinet provoca un incendi a Terrassa
Un altre foc va cremar una habitació a Ca n'Aurell
- La bateria d'un patinet provoca un incendi a Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
28 de març de 2022 a
les 12:59
Actualitzat el
28 de març de 2022 a les
20:59
Com va ocórrer fa unes setmanes a Sant Pere Nord, un altre incendi generat en la bateria d'un patinet elèctric va causar danys en un habitatge de Terrassa aquest dissabte passat.
El foc va tenir lloc en un domicili de la carretera de Rubí, al barri del Segle XX, a les 21.35 hores. Segons fonts dels serveis d'emergències, va cremar la bateria del patinet i les flames van afectar un moble del menjador i el fum va causar danys a la resta del pis.
Unes hores abans, a les 13.15 de dissabte, un altre incendi va cremar tota una habitació en un pis del carrer de Pi i Margall, a Ca n'Aurell. El foc, que va cremar mobles i aparells, es va originar en una planxa que va quedar encesa, segons la policia. Cinc dotacions de Bombers de la Generalitat van treballar-hi en l'extinció. Una persona va ser assistida pel SEM per inhalació de fum, però no va ser necessari el seu trasllat a un hospital.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
S'obre un esvoranc a l'avinguda de Jacquard
-
Terrassa
“Tasta Barris Terrassa”: una credencial per descobrir les festes majors dels barris
-
Terrassa
Sant Pere obre el foc de les festes majors de barri