Dispositiu conjunt de Policia Municipal i Mossos per als comerços
Terrassa
Binomis mixtos visitaran els botiguers de la ciutat per recollir les seves inquietuds sobre la convivència i la seguretat
- Dispositiu conjunt de Policia Municipal i Mossos per als comerços
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
Publicat el
20 d’abril de 2022 a
les 16:01
Policia Municipal i Mossos d’Esquadra han iniciat, aquest mes d’abril, un dispositiu conjunt de proximitat amb els comerços d’arreu de Terrassa, amb l’objectiu de donar una resposta específica als problemes que pugui tenir aquest sector respecte la inseguretat i l’incivisme.
El sistema de funcionament del dispositiu consisteix en la formació de binomis mixtos de components de la Policia Municipal de Terrassa i Mossos d’Esquadra, els quals es distribuiran arreu dels districtes per a establir una relació continuada amb els comerços, prendre el pols dels comerciants per conèixer la seva percepció respecte de la seguretat a la zona, revisar les mesures de seguretat dels establiments i conèixer i fer seguiment de les problemàtiques que hi puguin aparèixer per tal de poder donar-hi resposta abans que puguin derivar en problemes més greus.
Amb aquest dispositiu es busca, a més d’evitar la duplicitat que es donaria si cada cos manté els contactes per separat i millorar la planificació, una major coordinació i agilitat per donar resposta a les demandes del sector que sorgeixin. “Quan parlem d’intel·ligència policial com a element imprescindible per donar una millor resposta a les demandes ciutadanes, no podem deslligar-la de la proximitat i aquestes són dues característiques que volem potenciar des de la Policia", assegura la regidora de Seguretat, Via Pública i Protecció Civil, Patrícia Reche. "Dispositius conjunts d’aquest tipus van en aquesta línia i ens permeten donar una millor resposta als terrassencs i terrassenques, gràcies al contacte amb la ciutadania, en aquest cas els i les comerciants, que són qui millor poden traslladar als cossos de seguretat les problemàtiques que viuen en el dia a dia dels seus barris”, diu.
Les funcions dels binomis són exclusivament relacionals amb els comerços per garantir el seu correcte funcionament. En aquest sentit, des de Policia Municipal i Mossos d’Esquadra s’ha establert un calendari de visites que s’allargarà fins al mes de desembre i que cobrirà mensualment un districte, amb la voluntat de visitar-los tots a finals d’any.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís
-
Terrassa
S'esperen tempestes i baixada de temperatures per divendres a Terrassa
-
Terrassa
FOTOS | Plats de pescadors de la costa
-
Terrassa
Per què els mosquits piquen més unes persones que altres? La resposta és a la nostra pell
-
Terrassa
La calor posa contra les cordes el transport públic: “L’andana és la mort”
-
Terrassa
FOTOS | Pizza marinada amb havaneres a Calella