Retencions a la C-58 i la C-16
Els trens de l’R4 de Rodalies Renfe circulen amb retards que poden superar els 15 minuts
- Sol al matí i núvols a la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’abril de 2022 a les 08:00
Actualitzat el 22 d’abril de 2022 a les 10:06
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí de divendres a la C-58 sentit nord, el trànsit és dens del quilòmetre 8 al 5, a Ripollet, cap a Sabadell. En sentit sud ho és del quilòmetre 0 al 4, a Montcada i Reixac, i del 11 al 14, a Badia del Vallès, cap a Barcelona.
A la C-16 sentit sud, hi ha retencions del quilòmetre 5 al 8, a Sant Cugat del Vallès, cap a Barcelona.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst.
Els trens de l’R4 de Rodalies Renfe circulen amb retards que poden superar els 15 minuts per una incidència a les instal·lacions. Els de l’R12 circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
En els autobusos urbans de Terrassa, no hi ha alteracions.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El pàrquing del Progrés, líder en rotació de vehicles
-
Terrassa
El Ministeri de Transports invertirà en la conservació de la B-40 al seu pas per Terrassa
-
Terrassa
Aproven inicialment la millora de l’accessibilitat de nou cruïlles de Terrassa
-
Terrassa
El 112 rep 151 trucades de Terrassa durant la nit de Cap d'Any
-
Terrassa
Els Jutjats de Terrassa passen a ser tribunals d’instància amb serveis comuns
-
Terrassa
La Grossa torna a deixar Terrassa sense premis