Les paradetes de Sant Jordi al carrer es prorroguen fins diumenge
Terrassa
L'Ajuntament de Terrassa ha pres la decisió en funció de les previsions metereològiques d'aquest dissabte
- Les paradetes de Sant Jordi al carrer es prorroguen fins diumenge
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa El bomber enverinat a Manresa va estar al parc de Terrassa durant diversos anys Jordi Guillem
-
Terrassa Veneçuela demana ajuda i Terrassa respon: "La gent sap que el primer és ajudar" Aketza Martín
-
Terrassa Meritxell Lluís, candidata de Junts per Terrassa: "Confiem que a mitjan 2027 ja es puguin entrar llicències d’obres a Els Bellots II" Pilar Màrquez
-
Terrassa El record d’una adolescència marcada per la por: “No tenia cap amic perquè no podia explicar que m’agradaven els homes” Alejandro García
Publicat el
23 d’abril de 2022 a
les 11:47
Actualitzat el
23 d’abril de 2022 a les
18:51
Davant les condicions meterològiques previstes per aquest dissabte, dia de Sant Jordi, l'Ajuntament de Terrassa ha proposat al conjunt de paradistes de llibres i roses que ompliran avui places i carrers de la ciutat prorrogar la seva estada també a demà, diumenge.
D'aquesta manera, l'Ajuntament autoritza a tots aquells paradistes que ho vulguin a repetir estada al carrer també demà.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Les interrupcions no aturen els Minyons que ja miren els castells de 9
-
Terrassa
Terrassa tindrà una parada en les rutes d'autobús entre Barcelona, Saragossa i Madrid
-
Terrassa
Saps on és... l'embarcació que navega per la paret
-
Terrassa
Bombers del parc de Terrassa guanyen el XX ENRATT
-
Terrassa
Canvia la ubicació per de la recaptació solidària amb Veneçuela: L'Ajuntament cedeix el Recinte Firal
-
Terrassa
Jordi Ballart: "Encara hi ha persones que et jutgen o t'assenyalen pel simple fet de ser qui ets"