Obre una cafeteria a Terrassa dedicada als gats
Pingu Cat Cafè és un "cat cafè", una cafeteria que compta amb la presència de gats i gates perquè els clients gaudeixin de la seva companyia
- Obre una cafeteria a Terrassa dedicada als gats
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’abril de 2022 a
les 13:08
Actualitzat el
25 d’abril de 2022 a les
13:11
Coneixes els "cats cafè"? Es tracta de cafeteries on hom pot prendre alguna cosa mentre gaudeix de la companyia de gats i gates. Terrassa estrenarà d'aquí dues setmanes la cafeteria Pingu Cat Cafè, que predica aquest model.
Tal i com indiquen des de la mateixa cafeteria, els animals viuen al local com si es tractés d'una casa d'acollida, ja que provenen d'una protectora, i l'establiment els tindrà en acollida fins que alguna família decideixi a formalitzar-ne l'adopció, donant pas a l'entrada d'altres gats i gates en la mateixa situació.
La cafeteria es troba a la Carretera de Montcada 155, local. CP, i s'inaugurarà oficialment el dissabte 7 de maig.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat
-
Terrassa
Els Minyons de Terrassa estrenen dos castells a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell"
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors