Obre una cafeteria a Terrassa dedicada als gats
Terrassa
Pingu Cat Cafè és un "cat cafè", una cafeteria que compta amb la presència de gats i gates perquè els clients gaudeixin de la seva companyia
- Obre una cafeteria a Terrassa dedicada als gats
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’abril de 2022 a
les 13:08
Actualitzat el
25 d’abril de 2022 a les
13:11
Coneixes els "cats cafè"? Es tracta de cafeteries on hom pot prendre alguna cosa mentre gaudeix de la companyia de gats i gates. Terrassa estrenarà d'aquí dues setmanes la cafeteria Pingu Cat Cafè, que predica aquest model.
Tal i com indiquen des de la mateixa cafeteria, els animals viuen al local com si es tractés d'una casa d'acollida, ja que provenen d'una protectora, i l'establiment els tindrà en acollida fins que alguna família decideixi a formalitzar-ne l'adopció, donant pas a l'entrada d'altres gats i gates en la mateixa situació.
La cafeteria es troba a la Carretera de Montcada 155, local. CP, i s'inaugurarà oficialment el dissabte 7 de maig.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua
-
Terrassa
FOTOS | Quatre plats de peix i marisc i una pizza
-
Terrassa Dues persones detingudes i una denunciada en un operatiu policial en un local de restauració de Terrassa
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís
-
Terrassa
S'esperen tempestes i baixada de temperatures per divendres a Terrassa