Un conductor drogat aparca en un lloc per a discapacitats a Terrassa
La Policia Municipal l'enxampa i el denuncia
- Un conductor drogat aparca en un lloc per a discapacitats a Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
27 d’abril de 2022 a
les 10:54
La Policia Municipal va denunciar aquest dimarts passat un conductor enxampat a Can Boada Casc Antic, a Terrassa. Primer havia deixat el vehicle creuat, després el va aparcar en un lloc per a discapacitats. Finalment, va donar positiu en drogues.
A la 1, agents locals van observar un vehicle creuat al mi del carrer del Príncep de Viana. El conductor, en veure la dotació policial, va reprendre la marxa, però cometent una segona errada: va deixar el cotxe estacionat en un espai reservat per a persones amb mobilitat reduïda.
Els policies van identificar els ocupants de l'automòbil i van acabar efectuant la prova de detecció de drogues al conductor. El test va donar un resultat positiu en THC, el principi activiu del cànnabis. L'infractor va ser denunciar per conduir sota l'efecte d'estupefaents.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
S'obre un esvoranc a l'avinguda de Jacquard
-
Terrassa
“Tasta Barris Terrassa”: una credencial per descobrir les festes majors dels barris
-
Terrassa
Sant Pere obre el foc de les festes majors de barri
-
Terrassa
Terrassa pren d’exemple Girona per al recinte firal