Javier García ha dimitit per haver donat positiu d'alcoholèmia
El regidor del PSC diu estar penedit
- La tercera plaça, objectiu del San Cristóbal a la darrera jornada
ARA A PORTADA
Publicat el 29 d’abril de 2022 a les 16:14
Actualitzat el 29 d’abril de 2022 a les 21:29
"Estic molt penedit". El regidor socialista Javier García ha explicat les causes de la seva dimissió, feta pública aquest divendres: va donar positiu dissabte passat en les proves d'alcoholèmia que va haver de realitzar en un control policial.
L'edil ha admès que va cometre "un greu error" i per això ha renunciat a la seva acta de regidor, "per ètica i coherència personal", perquè ha de pagar "legalment i políticament" aquesta errada. "Entenc que la meva renúncia respon a criteris d'honestedat", ha dit públicament García abans de demanar disculpes a tothom i expressar el seu penediment.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La rehabilitació dels porticons del Mercat de la Independència, al febrer
-
Terrassa
La Primitiva també somriu Terrassa amb 444.000 euros: “És el millor que pot passar a una administració per començar l'any”
-
Terrassa
Rebaixes avançades: “Ja no es tracta només de liquidar estocs de temporada”
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Fred, neu simbòlica i il·lusió infinita: així han arribat els Reis d’Orient a Terrassa