/ Alberto Tallón[/caption]
Com regnar en el món del postureig modernista
Aquesta fira és un reclam per als que els agrada fer-se fotos, amb posicions d’aquelles que fan aconseguir seguidors
- Com regnar en el món del postureig modernista
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de maig de 2022 a
les 16:22
Actualitzat el
06 de maig de 2022 a les
20:32
Ser la reina o el rei del postureig no és de franc, i no ens referim que costi calés. Durant aquesta Fira Modernista, molta gent que hi participarà voldrà immortalitzar moments en forma d’instantània, en molts dels casos o en gairebé tots, per mostrar-ho a les seves xarxes socials, sobretot a Instagram, la cova de l’exhibicionisme. Per poder superar a altres candidats o candidates a ser el rei o la reina, aniran bé alguns consells.
Somriure en totes i cada unes de les fotos d’aquest posturegi modernista és essencial. No es pot sortir a una imatge sense que es vegin les dents. Ja ho va dir aquella “tonadillera” que es va casar amb un torero i després, un cop vídua, va flirtejar amb un polític de baixa estofa, però d’altes estafes. “Dents, dents, que això és el que els hi molesta”, va deixar anar, més o menys la “tonadillera” famosa. Dents, ja ho sabeu.
També és important amagar possibles distorsions, com una incipient papada. És obligat, doncs, estirar bé el coll en el moment de fotografiar-se. O, en el mateix cas, la foto sempre de cara, res de costat, que no es vegin “les costures” en forma de marca de rodes de cotxe o camió.
[caption id="attachment_401975" align="aligncenter" width="466"]
/ Alberto Tallón[/caption]
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
/ Alberto Tallón[/caption]
Notícies recomenades
-
Terrassa
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell"
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
S'obre un esvoranc a l'avinguda de Jacquard
-
Terrassa
“Tasta Barris Terrassa”: una credencial per descobrir les festes majors dels barris
-
Terrassa
Sant Pere obre el foc de les festes majors de barri