- Un dimecres amb cel serè
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de maig de 2022 a les 08:00
Actualitzat el 11 de maig de 2022 a les 09:59
Segons el Servei Català de Trànsit, aquest matí de dimecres a la C-58 sentit nord, el trànsit és dens del quilòmetre 7 al 4, a Ripollet, cap a Sabadell i l’enllaç amb l’AP-7.
A la B-30 sentit nord, la circulació és intensa del quilòmetre 9 a l’11,5, a Cerdanyola del Vallès, cap a Sant Cugat del Vallès i l’enllaç amb la C-58.
A l’AP-7 sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 146,5 al 149, a Barberà del Vallès, cap a Girona,
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari programat.
Els trens de l’R4 i l’R12 de Rodalies Renfe circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
En els autobusos urbans de Terrassa, no hi ha alteracions.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"