- Sol i núvols alts
ARA A PORTADA
-
Terrassa Multes a la zona blava en una jornada que l’Ajuntament havia anunciat com a gratuïta: "No m'ho creia" Arnau Fort | Joan Muñoz
-
Terrassa “Sense les mesures de la Generalitat, hauríem recomanat d’entrar a l’escola a les 10 hores” Arnau Fort
-
Terrassa El PSC reclama l'execució immediata del pipicà entre Sant Llorenç i les Arenes: "És una qüestió de prioritats" Joan Muñoz
-
Terrassa Rescatant la història dels Gegants de les Fonts: "Les restauracions, fins ara, havien estat precàries" Joan Muñoz
-
Terrassa Terrassa ja té constructora per al primer tanatori públic d'animals de Catalunya Pilar Màrquez
Publicat el
12 de maig de 2022 a
les 07:50
Terrassa tindrà aquest dijous un dia força assolellat El cel romandrà serè o poc ennuvolat pel pas d'algunes bandes de núvols alts, que podrien ser més intensos a la tarda.
Les temperatures seran similars a les del dia abans. L'ambient serà càlid. La mínima rondarà els 14ºC i la màxima, els 25ºC.
El vent bufarà fluix i de direcció variable fins a primera hora del matí i de nou a partir del vespre. Durant les hores centrals del dia, s'imposarà el component sud arreu entre fluix i moderat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Operatiu policial a una estació de tren acaba amb 20 identificats: “Continuem treballant per una Terrassa més segura”
-
Terrassa
Noves restriccions de trànsit a l’avinguda de l'Abat Marcet per obres d'asfaltatge
-
Terrassa
La miopia infantil gairebé es triplica entre els 8 i els 12 anys a Terrassa
-
Terrassa
50 anys de la històrica Diada de Terrassa: "Es va guanyar el carrer"
-
Terrassa
Usuaris de la línia 6 d'autobús diuen prou als retards i la calor: “Ens demanen que agafem el transport puúblic, però no ho posen fàcil”
-
Terrassa
L’anècdota de Miki Núñez amb Xavi Hernández que va fer caure el seu "ego d'artista": “Ets el fill de la Pozo?”