- Sol i núvols prims
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de maig de 2022 a les 08:02
Actualitzat el 30 de maig de 2022 a les 10:05
Segons el Servei Català de Trànsit, aquest matí de dilluns a la C-58 sentit nord, el trànsit és dens del quilòmetre 7 al 4, a Ripollet, cap a Sabadell.
A la B-30 sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 10 al 8, a Barberà del Vallès, cap a Girona. En sentit sud, n'hi ha del quilòmetre 9 al 10, a Cerdanyola del Vallès, cap a Tarragona.
A la C-59 sentit sud, la circulació és intensa del quilòmetre 10 al 13, a Palau-solità i Plegamans, cap a Mollet del Vallès.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari programat.
Els trens de l’R4 i la R12 de Rodalies Renfe circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
En els autobusos urbans de Terrassa, fins al 31 de maig a les 14 hores, la parada plaça de la Sardana de l’L5 i L7 queda anul·lada per un tall degut a la Festa Major del Pla del Bon Aire. Tmesa recomana dirigir-se a la parada Nacions Unides.
Fins un dia abans a la mateixa hora també queden anul·lades les parades Ca n’Aurell i CAP Oest de l’L3 per un tall a causa de la Festa Major de la Maurina. Tmesa recomana fer servir les parades Para Llaurador i CAP Oest situades al carrer de Marconi.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"