
Acusat de violar la seva dona a Terrassa
La víctima va ser colpejada abans de l'agressió sexual

- Ullastrell recupera la Festa Major del 13 al 16 d’agost
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 07 de juny de 2022 a les 19:59
Un home està acusat de colpejar la seva esposa i de violar-la després. El fiscal demana que se li imposin onze anys de presó.
El cas el va instruir el jutjat de violència sobre la dona número 1 de Terrassa. Els fets van ocórrer el 28 de març del 2019, i l'Audiència Provincial de Barcelona té previst jutjar-lo aquest dimecres.
El matrimoni tenia dos fills menors. El 28 de març del 2019, entre les 10.30 i les 11 hores, l'acusat va arribar al domicili familiar i va discutir amb la seva dona. La Fiscalia de Terrassa assegura que l'home va propinar a la víctima "cops de puny a l'esquena i el cap". Ella va caure a terra i ell li va assestar una puntada a les cames.
[caption id="attachment_365180" align="alignnone" width="700"]
El sumari va ser tramitat pel jutjat de violència contra la dona número 1 de Terrassa[/caption]
La dona es va recolzar en el sofà. L'acusat va anar cap a ella, la va agarrar amb força, li va donar la volta, la va posar de genolls, va impedir que es mogués col·locant-li els braços darrere de l'esquena i la va violar. Ella li demanava que parés. Això manifesta el Ministeri Fiscal, que detalla les lesions sofertes per la víctima: eritema en la zona genital i hematomes en el cap i la cuixa dreta. I un blau per succió en el coll. També presentava dolor a palpació a l'esquena. Les lesions van trigar a curar set dies.

Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa