Josep Rull és elegit president del Consell Nacional de Junts amb un 96,25% de suport
Terrassa
Les ponències s'aproven amb més del 99% de vots, llevat d'organització (90,09%)
- Josep Rull és elegit president del Consell Nacional de Junts amb un 96,25% de suport
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de juliol de 2022 a
les 15:07
L'exconseller terrassenc Josep Rull ha estat elegit president del Consell Nacional de Junts --màxim òrgan de decisió entre congressos--, amb el suport del 96,25 a la segona part del conclave que el partit celebra a l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona) .
Rull va ser l'únic candidat que es va presentar per ocupar aquesta responsabilitat i substituirà al càrrec l'actual alcaldessa de Vic (Barcelona), Anna Erra.
En la seva intervenció després de ser elegit president del Consell Nacional, l'exconseller ha sostingut que Junts és "el partit del president Puigdemont, el partit de l'1-O, del sí, dels intagibles, de la fermesa i de l'esperança".
També ha defensat que l'Espanya és “un Estat extraordinàriament feble, fràgil, on els forts pacten i els febles imposen la presó, l'exili, l'espionatge, la guerra bruta”.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El govern municipal presentarà en audiència pública el pressupost per al 2027
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
Pedro Sánchez avança les eleccions generals al 29 de novembre