Aproven la cessió d'un solar per a una unitat per a infants víctimes de violència sexual
La Generalitat construirà el segon Barnahus de Catalunya a Can Roca

- Aproven la cessió d'un solar per a una unitat per a infants víctimes de violència sexual
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de juliol de 2022 a les 13:59
El ple ha aprovat la cessió a la Generalitat d'un solar de propietat municipal situat a la cantonada dels carrers d'Alexandre de Riquer i dels Jocs Olímpics, al barri de Can Roca, per a la construcció d'una unitat integrada d'atenció a infants i adolescents víctimes de violència sexual.
El dictamen ha prosperat amb el vot unànime de tots els grups polítics. El tràmit aplana el camí a la construcció del nou equipament, batejat com a Barnahus.
El de Terrassa serà el segon de Catalunya. La Generalitat disposa d'un primer centre d'aquestes característiques a Tarragona i té en projecte implantar una xarxa de Barnahus arreu del país. El de Terrassa serà el primer d'aquest llistat de nous equipaments assistencials.
https://www.diarideterrassa.com/terrassa/2022/07/14/barnahus-cente-infants-victimes-agressions-sexuals-terrassa/
Notícies recomenades
-
Terrassa Quan els Gegants Nous van alçar-se davant el franquisme
-
Terrassa “Cada dia gestionem una desena d’avisos per desaparicions”
-
Terrassa Més de 15.000 tapes venudes a la gran ruta gastronòmica
-
Terrassa Els autobusos circularan per Arquimedes i Galileu durant la Festa Major
-
Terrassa Festa Major de 1977: La cavalcada de les reivindicacions
-
Terrassa Donacions de sang amb regust gastronòmic