L’Ajuntament reobre la zona d’aparcament gratuït situada al nord de l’Estadi Olímpic
Els treballs de millora han permès ordenar l'aparcament, incloure-hi una zona per a l’estacionament d’autocaravanes i més zones verdes
- L’Ajuntament reobre la zona d’aparcament gratuït situada al nord de l’Estadi Olímpic
ARA A PORTADA
Publicat el
11 d’agost de 2022 a
les 14:52
Actualitzat el
13 d’agost de 2022 a les
12:04
L’Ajuntament de Terrassa ha reobert aquest dijous la zona d’estacionament de vehicles situada al nord de l’Estadi Olímpic, al carrer dels Voluntaris. Durant els darrers dos mesos, l’Ajuntament ha dut a terme un seguit de treballs de manteniment i adequació de l’espai, emmarcats en les accions de millora previstes en l’entorn de l’Estadi Olímpic que es van executar per acollir el Mundial femení de hockey.
Els treballs han consistit en millorar el paviment i endreçar l’espai, creant nous límits adaptats a les necessitat actuals del funcionament de l’àrea olímpica. Després de les diferents accions de millora efectuades, la zona d’estacionament disposa d’un total de vuitanta-quatre places d’aparcament d’accés lliure. A més, s’han creat set places d’estacionament reservat per a autocaravanes.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El Gerro de Sant Jordi 2026 s’inspira en el Monument a la Bicicleta
-
Terrassa
Les obres per reposar les llambordes del carrer de la Unió comencen dilluns
-
Terrassa
Les Arenes disposarà d'un local per a carrosses i d'inversions per millorar places i asfaltatge
-
Terrassa
Rosa Boladeras actua amb les seves dues filles a "Com si fos ahir": "És una màfia"
-
Terrassa
Una primavera efervescent per viure el carrer
-
Terrassa
Mirades joves que investiguen el món