El Mercat de la Independència recupera les festes de Sant Tornem-hi
Terrassa
Els comerciants organitzen un munt d'activitats els dies 9 i 10 de setembre
- La transformació del tram sud de l’avinguda de Barcelona agafa ritme
ARA A PORTADA
-
Terrassa La Generalitat adjudica la construcció de 119 habitatges de lloguer assequible a Terrassa Pilar Màrquez
-
Esports L'Espanya-Bèlgica del Mundial es podrà veure en una pantalla gegant a Ca n'Anglada Jordi Guillem
-
Terrassa VÍDEO | Els Bombers alerten de "represes importants" a Sentmenat i de condicions "extraordinàriament crítiques" Redacció
-
Publicat el
02 de setembre de 2022 a
les 16:20
El Mercat de la Independència acollirà els propers 9 i 10 de setembre un cap de setmana ple d'activitats per a retornar a la rutina després del període de vacances, i coincidint amb l'inici del curs escolar. Serà una nova edició de les festes de Sant Tornem-hi, organitzades per l’associació de concessionaris del mateix mercat.
"Serà la segona edició d’aquestes festes que volem realitzar any rere any i perpetuar-les dins el panorama festiu de la ciutat", expliquen els comerciants.
Al pati del mercat, davant la Farmàcia Albinyana, es realitzaran diverses activitats: una master class de zumba, un concert de Nacho Romero & Gerard Mavi, una exhibició de ball, tallers infantils i una actuació de circ. Enguany, a més, l’Associació de Concessionaris del Mercat de la Independència compta amb la col·laboració de TerrassaSports, amb la intenció d’ajuntar esforços per fomentar uns hàbits saludables: realització d’exercici físic i alimentació saludable.
També es faran activitats dins del mercat. Durant el cap de setmana es podran trobar parades que prepararan productes perquè es puguin menjar in situ i es faran sorteigs de vals de compra cada hora.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Ludwig Band es reconcilia amb Terrassa davant d'una Plaça Vella entregada
-
Terrassa
Una tarda de circ per quedar-se amb la boca oberta
-
Terrassa
L’Espai Vapor, capital de l’escena independent
-
Terrassa
Terrassa es bolca al carrer en una Festa Major massiva
-
Terrassa
Serrallonga torna a saquejar Terrassa amb humor, sàtira i trabucs
-
Terrassa
La plaça de Didó es consagra com la gran discoteca de Festa Major de Terrassa