Suspenen el Park(ing) Day de Terrassa per la probabilitat de pluja
Terrassa
L'activitat havia de tenir lloc aquest divendres a la tarda al passeig de les Lletres
- El San Cristóbal incorpora Sanku i prescindeix de David Toro
ARA A PORTADA
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el
16 de setembre de 2022 a
les 12:29
Actualitzat el
16 de setembre de 2022 a les
18:32
L'avís meteorològic de pluges intenses a Terrassa durant aquest divendres ha portat a Barri Futur, el Districte Zero i Adenc a suspendre el Park(ing) Day de Terrassa que havia de celebrar-se aquest divendres a la tarda al passeig de les Lletres i traslladar-lo al dia 23 de setembre.
L'activitat havia d'ocupar les places d'aparcament regulat d'aquesta cèntrica via i transformar-les en un espai d'ús públic. Hi havia previstes diverses activitats durant tota la tarda com ara paradetes dels organitzadors, tallers infantils, un espai de jocs, debats i un concert a càrrec de Roger Torné.
Es tracta d'una iniciativa que es duu a terme anualment a nivell mundial per reivindicar un model de ciutat centrat en les persones i en el medi ambient. A Terrassa es va celebrar per primer cop l'any 2019.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Una tarda de circ per quedar-se amb la boca oberta
-
Terrassa
L’Espai Vapor, capital de l’escena independent
-
Terrassa
Terrassa es bolca al carrer en una Festa Major massiva
-
Terrassa
Serrallonga torna a saquejar Terrassa amb humor, sàtira i trabucs
-
Terrassa
La plaça de Didó es consagra com la gran discoteca de Festa Major de Terrassa
-
Terrassa
Una cursa de cambrers amb molt nivell