Els Minyons preveuen el 3 de 9 amb folre a la Mercè
La colla malva actua dissabte a Calella i diumenge a Barcelona
- “Hi ha gent que té por de dibuixar i es pensa que ho ha de fer perfecte”
ARA A PORTADA
-
VÍDEO | Talls de trànsit i tensió a Terrassa en la quarta jornada de la vaga de docents: "Us trencaré el cap" Joan Muñoz | Arnau Fort
-
Taigua invertirà cinc milions anuals fins al 2029 i construirà un nou gran dipòsit a la zona nord Pilar Màrquez
-
-
Aparatós accident d'un ciclista a Viladecavalls: evacuat d'urgència en helicòpter al Parc Taulí Joan Muñoz
-
Publicat el
23 de setembre de 2022 a
les 08:42
Actualitzat el
22 de setembre de 2022 a les
19:47
Doble cita per als Minyons de Terrassa aquest pròxim cap de setmana. Després d’uns dies sense actuacions, la colla egarenca torna a plaça i ho fa per partida doble. I és que serà tant a Calella com a Barcelona.
A la població maresmenca hi actuaran dissabte a les 18 hores, amb motiu de la festa major de la localitat. La cita és a la plaça de l’ajuntament, on també es veuran castells dels Castellers de l’Alt Maresme i els Xics de Granollers.
Ja diumenge, els de la camisa malva tornaran a actuar a Barcelona, on ja van ser el passat 11 de setembre per la Diada Nacional de Catalunya, quan van fer la seva última actuació descarregant el 4 de 8, el 3 de 8, el 5 de 8, el pilar de 5 i tres pilars de 4 a la plaça Comercial, al costat del Centre Cultural Born.
Aquest cop s’hi desplaçaran amb motiu de les festes de la Mercè. La cita és a les 12 hores a la cèntrica plaça de Sant Jaume, on els Minyons actuaran al costat dels Castellers de Barcelona i la Colla Joves dels Xiquets de Valls.
Per a una actuació i l’altra, la colla terrassenca té plantejaments diferents. Dissabte a Calella preveuen portar a plaça castells de 8, mentre que en l’actuació de la Mercè volen tornar a repetir el 3 de 9 amb folre.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Innovacions que marcaran el futur de l’alimentació
-
Terrassa
El Consorci per a la Gestió de Residus adjudica la nova planta de biometanització de Can Barba per més de 100 milions d’euros
-
Terrassa
El Bitxo del Torrent Mitger encén la metxa de la segona edició del Corretorrent
-
Terrassa
La vaga de docents omple Terrassa: “No acabarem el curs amb normalitat”
-
Terrassa
L’obelisc del Cementiri Vell recupera la seva imatge original
-
Terrassa
Terrassa confia a repartir la pressió del sensellarisme