Dues noves zones per a gossos al parc de Vallparadís
Terrassa
El regidor de Benestar Animal de l'Ajuntament de Terrassa, Noel Duque, ha destacat la voluntat d'instal·lar més zones de lliure circulació de gossos per la ciutat en un futur
- Dues noves zones per a gossos al parc de Vallparadís
ARA A PORTADA
Publicat el
04 d’octubre de 2022 a
les 13:37
Actualitzat el
04 d’octubre de 2022 a les
13:44
[ Marina Torras ]
Després de recollir les demandes dels veïns de la zona de Vallparadís, l'Ajuntament de Terrassa crearà dues noves zones de lliure circulació per a gossos al parc de Vallparadís: una situada a l'alçada del Pla de Cal Guardiola, i l'altra a la zona de la Devesa. Les zones estaran obertes de 8 a 10 del matí i de 20 a 22 hores. La idea és garantir que cada propietari de gossos compti amb una zona de lliure circulació a menys de 15 minuts de casa seva.
El regidor de Benestar Animal de l'Ajuntament de Terrassa, Noel Duque, ha destacat la voluntat d'instal·lar més zones de lliure circulació de gossos per la ciutat en un futur. Ha assegurat també que s'està treballant en una nova àrea d'aquest tipus a Can Parellada.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua
-
Terrassa
FOTOS | Quatre plats de peix i marisc i una pizza
-
Terrassa Dues persones detingudes i una denunciada en un operatiu policial en un local de restauració de Terrassa
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís
-
Terrassa
S'esperen tempestes i baixada de temperatures per divendres a Terrassa