Els majors de 60 podran rebre la quarta dosi de la vacuna de la Covid
Es podrà demanar cita a partir del 10 d'octubre

- VSN trasllada les seves oficines centrals a Sant Cugat
ARA A PORTADA
-
442 establiments amb escurabutxaques a Terrassa: "Estan preparades per a persones que no poden gastar gaire" Aketza Martín
-
-
-
Terrassa, la quarta ciutat de Catalunya on més electricitat es defrauda amb cultius de marihuana Redacció
-
Tall de trànsit a la plaça de Josep Freixa i Argemí i dels carrers de Volta, de la Rasa i Nou de Sant Pere Redacció
Publicat el 05 d’octubre de 2022 a les 13:30
Els majors de 60 anys, les dones embarassades i les persones amb immunosupressió, problemes de salut crònics i altres factors de risc podran rebre la quarta dosi de la vacuna de la Covid-19 a partir de mitjans de mes, simultàniament amb la de la grip.
Aquests col·lectius podran demanar cita a partir del 10 d'octubre a La Meva Salut, a Cita Salut o al seus centres d'atenció primària i començaran a rebre els vaccins a partir del dia 17 aproximadament.
També es protegiran les persones que poden transmetre les malalties a persones d'alt risc, com són cuidadores o convivents. A més, es vacunaran els col·lectius essencials, en aquest cas només de la grip. La previsió de Salut és acabar aquesta campanya de vacunació el 30 de novembre.
Notícies recomenades
-
Terrassa CARRERS DE TERRASSA | Un alcalde repetidor i impulsor d’un col·legi
-
Terrassa “És una feina avorrida, però no és dura”
-
Terrassa De nom a nom i de seu a seu: Faktoria
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Algèria, Laos i el naixement del riu Mundo
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa actuaran diumenge a Lloret
-
Terrassa "Joc de cartes" al Vallès: Marc Ribas s'oblida de Terrassa