Veïns del Pla del Bonaire denuncien la tala injustificada d'una desena d'arbres
Terrassa
Mentre només dos arbres podien suposar problemes, la solució ha estat eliminar-ne la desena, fet que ha indignat el veïnat
- Veïns del Pla del Bonaire denuncien la tala injustificada d'una desena d'arbres
ARA A PORTADA
Publicat el
23 d’octubre de 2022 a
les 13:14
Actualitzat el
23 d’octubre de 2022 a les
13:27
Un grup de veïns a l'avinguda Lacetània, al Pla del Bonaire, s'han trobat aquest cap de setmana amb la tala d'una desena d'arbres del seu barri. Segons els denunciants, es tractava dels arbres del bloc número 6 de l'avinguda, que feia més de cinquanta anys que hi eren i que han sigut eliminats després de les queixes d'alguns ocupants del bloc de pisos afectat.
Dos dels arbres s'havien torçat amb el temps, fet que va fer reaccionar als impulsors de la tala, que temien per la perillositat que podien suposar. La resposta a la queixa inicial ha estat tallar la desena d'arbres de l'avinguda, al·legant les possibles caigudes de branques i l'arribada d'alguns insectes als pisos. Alguns dels ocupants del bloc es troben molestos per la solució dràstica i demanen explicacions al consistori, tot i que es podria tractar d'una zona privada.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El govern municipal presentarà en audiència pública el pressupost per al 2027
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
Pedro Sánchez avança les eleccions generals al 29 de novembre