El veïnat "vigilarà" el nou estacionament exprés de Terrassa
Terrassa
L'associació de Sant Pere Nord farà un seguiment de la nova mesura
- El veïnat "vigilarà" el nou estacionament exprés de Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
28 d’octubre de 2022 a
les 18:47
La mesura sembla provocar aprovació majoritària, almenys en el món associatiu, un beneplàcit barrejat amb cautela. La immediata implantació d’una zona d’aparcament exprés a la rambla de Francesc Macià, amb 56 places, va ser un dels assumptes estrella de la concorreguda assemblea veïnal celebrada aquest dijous passat a Sant Pere Nord. L’associació de veïns assegura que farà seguiment del nou aparcament per a veure com funciona i Autònoms Egarencs ha acollit amb satisfacció una mesura que havia reivindicat.
Es preveu que la nova àrea funcioni ja abans que s’acabi l’any. L’Ajuntament va anunciar el 20 d’octubre la creació d’aquests nous espais d’aparcament exprés gratuït en el vial sud de la rambla de Francesc Macià, des de la plaça de l’Aigua fins al carrer de Provença, i del carrer de Mossèn Tatcher fins al de Frederic Mompou. Amb la mesura es vol facilitar l’estacionament de rotació i de curta durada, en especial per fer compres i gestions similars. L’aparcament funcionarà de dilluns a dissabte de 9 a 13 hores i de 17 a 21, i el temps màxim d’estada serà de 30 minuts. Fora d’aquest horari, l’estacionament exprés ja no funcionarà. En el vial afectat es podrà aparcar de manera lliure.
El consistori afirma que busca un ús més eficient de l’espai. Busca, per exemple, evitar que alguns vehicles romanguin estacionats en el sector moltes hores, o inclús dies, mentre molts conductors no troben lloc per aparcar i els comerços pateixen els efectes de la mancança de rotació en un eix comercial rellevant. L’associació de veïns i la de comerciants van pactar la mesura amb l’Ajuntament. L’entitat veïnal va explicar-la dimecres a les 120 persones que van assistir a l’assemblea al centre cívic President Macià.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La plaça que ha vist cremar més de 60 bèsties, en fotos
-
Terrassa
Els Serveis Socials redueixen de 63 a 15 dies l’espera per a una primera visita
-
Terrassa
Nou persones denunciades per fer "botellot" a Terrassa: "El descans del veïnat i la convivència s’han de respectar"
-
Terrassa
Els sabors de proximitat omplen el Vapor de Prodis
-
Terrassa
Es descobreixen els detalls del comiat de Marc Ribas al "Joc de Cartes": "Sap que el programa queda en bones mans"
-
Terrassa
Un famós influencer firma pel Club Natació Terrassa: “Us agradaria una sèrie de la meva temporada?”