El veïnat "vigilarà" el nou estacionament exprés de Terrassa
Terrassa
L'associació de Sant Pere Nord farà un seguiment de la nova mesura
- El veïnat "vigilarà" el nou estacionament exprés de Terrassa
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa VÍDEO | Lamine Yamal i Leo Messi visiten l'Estadi Olímpic de Terrassa per al nou anunci de Konami Joan Muñoz
-
Terrassa Aquestes són les activitats programades per a la festa major del barri de Sant Pere Nord Joan Muñoz
-
-
Terrassa L’Ajuntament implanta un nou protocol d’inspecció de seguretat alimentària als comerços minoristes Redacció
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
28 d’octubre de 2022 a
les 18:47
La mesura sembla provocar aprovació majoritària, almenys en el món associatiu, un beneplàcit barrejat amb cautela. La immediata implantació d’una zona d’aparcament exprés a la rambla de Francesc Macià, amb 56 places, va ser un dels assumptes estrella de la concorreguda assemblea veïnal celebrada aquest dijous passat a Sant Pere Nord. L’associació de veïns assegura que farà seguiment del nou aparcament per a veure com funciona i Autònoms Egarencs ha acollit amb satisfacció una mesura que havia reivindicat.
Es preveu que la nova àrea funcioni ja abans que s’acabi l’any. L’Ajuntament va anunciar el 20 d’octubre la creació d’aquests nous espais d’aparcament exprés gratuït en el vial sud de la rambla de Francesc Macià, des de la plaça de l’Aigua fins al carrer de Provença, i del carrer de Mossèn Tatcher fins al de Frederic Mompou. Amb la mesura es vol facilitar l’estacionament de rotació i de curta durada, en especial per fer compres i gestions similars. L’aparcament funcionarà de dilluns a dissabte de 9 a 13 hores i de 17 a 21, i el temps màxim d’estada serà de 30 minuts. Fora d’aquest horari, l’estacionament exprés ja no funcionarà. En el vial afectat es podrà aparcar de manera lliure.
El consistori afirma que busca un ús més eficient de l’espai. Busca, per exemple, evitar que alguns vehicles romanguin estacionats en el sector moltes hores, o inclús dies, mentre molts conductors no troben lloc per aparcar i els comerços pateixen els efectes de la mancança de rotació en un eix comercial rellevant. L’associació de veïns i la de comerciants van pactar la mesura amb l’Ajuntament. L’entitat veïnal va explicar-la dimecres a les 120 persones que van assistir a l’assemblea al centre cívic President Macià.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Deu anys al Centre, 38 d'història: així ha crescut Salt Idiomes
-
Terrassa
La festa major de les Martines omplirà el barri d’activitats durant tot el cap de setmana
-
Terrassa
La festa major de Ca n'Anglada omplirà el barri d’activitats durant tot el cap de setmana
-
Terrassa
Aquestes són les activitats programades per a la festa major del barri de Guadalhorce
-
Terrassa
MútuaTerrassa impulsa un protocol per acompanyar les persones trans durant la seva transició laboral
-
Terrassa
Dos alumnes de l'Escola Pia de Terrassa, distingits als Premis TDR-UB 2026