- Cel força serè i ràfegues de vent fortes
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de novembre de 2022 a les 08:07
Actualitzat el 04 de novembre de 2022 a les 09:59
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí de divendres a la C-58 sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 7 al 3, a Ripollet, cap a Sabadell. En sentit sud, n’hi ha del quilòmetre 9,5 al 13, a Sant Quirze del Vallès, cap a Barcelona.
A la C-16 sentit sud, el trànsit és dens del quilòmetre 23 al 14, a Terrassa, cap a Barcelona.
A la B-30 sentit nord, la circulació és intensa del quilòmetre 10,5 al 6, a Barberà del Vallès, cap a Girona.
A l'AP-7 sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 145 al 153, a Barberà del Vallès, cap a Barcelona.
A la C-59 sud, el trànsit és dens del quilòmetre 4,5 al 8, a Palau-solità i Plegamans, cap a Barcelona.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst.
Els de l’R4 i l’R12 de Rodalies circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
En els autobusos urbans de Terrassa, les parades Pau Marsal, Miquel Vives i Plaça Catalunya (L9) estan anul·lades, amb afectacions a la línia 3 en ambdós sentits. Tmesa recomana dirigir-se a les parades Campus Universitari, Plaça Catalunya (L1)(L8) o Plaça del treball.
https://twitter.com/tmesa_bus/status/1587026568727109632
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"