- Núvols alts al matí i cel tapat i ruixats a la tarda
ARA A PORTADA
-
Dubtes sobre l'impacte real de la subvenció per netejar pintades: “Amb 50.000 euros no n’hi haurà per a gaire” Joan Muñoz
-
Conclou la renovació de la façana nord de MútuaTerrassa i comença el procés a la façana sud Arnau Fort
-
L’Ajuntament insta a Egara Power a marxar: tenen deu dies per retirar el material de la sala Sergi Estapé
-
-
Publicat el 25 de novembre de 2022 a les 08:02
Actualitzat el 25 de novembre de 2022 a les 10:00
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí de divendres a la C-58 sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 7 al 4, a Ripollet, cap a Sabadell. En sentit sud, n’hi ha del quilòmetre 11 al 14, a Sant Quirze del Vallès, cap a Barcelona.
A la B-30 sentit sud, la circulació és intensa del quilòmetre 10 a l’11, a Barberà del Vallès, cap a l'enllaç amb la C-58.
A l'AP-7 sentit nord el trànsit és dens del quilòmetre 146 l 147,5, a Barberà del Vallès, cap a Girona.
A la C-59 sentit sud, hi ha retencions del quilòmetre 10 a l'11, a Palau-solità i Plegamans, cap a Barcelona.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst.
Els de l’R4 i l’R12 de Rodalies circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
En els autobusos urbans de Terrassa, no hi ha alteracions.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
En marxa una nova edició del Gran Recapte
-
Terrassa
VÍDEO | Graven un conductor de patinet temerari a la N-150 en plena hora punta
-
Terrassa
Tall de trànsit a la carretera de Rubí
-
Terrassa
"Acord verbal" pel Museu d'Art del Vapor Ros
-
Terrassa
Formar per treballar: el gran repte
-
Terrassa
El 50% dels usuaris del projecte Treball als Barris troba feina