- L'enllumenat nadalenc, avariat
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de novembre de 2022 a
les 18:54
Desenes de terrassencs es van reunir ahir per inaugurar els llums de Nadal de la ciutat, però els que s'han acostat al Raval de Montserrat per gaudir-les un dia més tard s'ha trobat amb una sorpresa: no funcionen. L'enllumenat de l'Ajuntament, de l'avet i del Raval està apagat, així com el del carrer de Sant Pere.
Sembla ser que es tractaria d'una avaria, com ha assenyalat la policia municipal que estava al Raval. De moment, però, la Rambla i la plaça Vella sí que estan il·luminades.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
L'Eseiaat rep un simulador punter per aprendre com frenar apagades: "La xarxa elèctrica és un ésser viu que es mou"
-
Terrassa
Terrassa estrena un mapa digital amb més de 80 recursos per a joves de la ciutat
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa roden estructures a Sant Andreu amb la mirada posada en els castells de vuit
-
Terrassa
Una incidència al centre de control obliga a interrompre la circulació a Rodalies
-
Terrassa
Can Barba transforma 25.000 tones de residus orgànics l’any en energia renovable
-
Terrassa MútuaTerrassa i el Consorci Sanitari organitzen la segona jornada d'actualització en vacunes