Diplomes als alumnes participants en la campanya de reducció del plàstic al mercat
L'Ajuntament reconeix els estudiants de tercer d’ESO de l’escola Vedruna Vall que han participat a la campanya "Mercats sostenibles: adeu als envasos de plàstic d’un sòl ús"

- Locals tancats a l’espera d’algunes ofertes
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de desembre de 2022 a les 18:00
El regidor de Medi Ambient i Sostenibilitat i Energia, Carles Caballero, i la regidora de Comerç i Mercats, Jennifer Ramírez, han entregat aquest divendres els diplomes acreditatius a l’alumnat de tercer d’ESO de l’escola Vedruna Vall participant en la segona edició de la campanya "Mercats sostenibles: adeu als envasos de plàstic d’un sòl ús". L’acte, celebrat al Mercat de la Independència, ha comptat també amb la presència de Núria Gabernet i Xavi Torrent, de la Diputació de Barcelona.
Terrassa participa per primera vegada en aquesta iniciativa, a través l’escola Vedruna Vall, que forma part de la Xarxa d’Escoles per a la Sostenibilitat de Terrassa (XEST), i també del Mercat de la Independència. La campanya està impulsada des de la Diputació de Barcelona i s’emmarca dins el projecte educatiu d’Aprenentatge i Servei (ApS). L’objectiu és fomentar el consum de proximitat, impulsar els mercats com a element de cohesió social i promoure un canvi d’hàbits entre la ciutadania.
A banda de la tasca informadora que realitza aquests dies l’alumnat al Mercat de la Independència, els comerciants participen repartint a les persones compradores un "passaport" amb consells i deu caselles per segellar. Per cada compra que fan amb un envàs o bossa reutilitzable, aconsegueixen un segell i, quan arriben als deu, reben una bossa de reixeta, per fer les compres de manera sostenible. Aquesta acció es mantindrà fins al dissabte 17 de desembre.
Notícies recomenades
-
Terrassa La Taifa batega al ritme de la paraula improvisada i la festa popular
-
Terrassa Una Cercavila amb un final de lluïments corals
-
Terrassa NOVES VEUS, MATEIXA ÀNIMA... Frederic Fainé i Éric Fernández Barrera (Esbart Egarenc)
-
Terrassa Castells de gamma extra a la diada de Festa Major
-
Terrassa Prova pilot per actualitzar els protocols
-
Terrassa NOVES VEUS, MATEIXA ÀNIMA... Rosa Busqué i Aleix Panyella (Drac de Terrassa)