En llibertat el detingut per segrest i violació a Terrassa
El sospitós té una ordre d'allunyament
- Un cadàver en mig d’una celebració de Nadal
ARA A PORTADA
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
-
-
Terrassa projecta assolir els 10.000 habitatges assequibles l'any 2031 per frenar l'emergència residencial Pilar Màrquez
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
08 de desembre de 2022 a
les 19:35
Actualitzat el
09 de desembre de 2022 a les
11:17
L'home detingut pel segrest i la violació d'una dona en una cabanya de Terrassa ha sortit en llibertat aquest dijous a la tarda després de passar a disposició judicial.
El jutjat de guàrdia ha decretat la posada en llibertat de l'imputat, detingut pels Mossos d'Esquadra dimarts passat, segons fonts pròximes al cas.
L'autoritat judicial ha decidit una mesura cautelar en forma d'ordre d'allunyament: el sospitós té prohibit acostar-se a menys de 500 metres de la víctima.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
MútuaTerrassa aborda la prevenció de les infeccions protètiques en una nova Jornada d’Asèpsia
-
Terrassa
Els “Dijous de Mútua” posen el focus en la humanització de l’atenció sanitària
-
Terrassa
L’Escola Pia Terrassa celebrarà una gran trobada d’ALUMNIS en el marc dels seus 125 anys d’història
-
Terrassa
PSC i ERC reclamen una solució consensuada per a la plaça de Rosa Mora
-
Terrassa
El PSC acusa el govern de "falta de previsió" amb el menjador escolar i exigeix més control en el nou contracte
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat