Presó per al presumpte segrestador i violador de Terrassa
Terrassa
Havia estat detingut dos cops en dues setmanes per fets similars
- Un parc de rellevància i una escala que puja
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de desembre de 2022 a
les 08:18
Actualitzat el
23 de desembre de 2022 a les
14:06
El jutjat de violència contra la dona ha enviat a la presó l'home detingut aquest dimecres per suposadament retenir i agredir sexualment una dona. Es tracta del mateix home que també hauria segrestat i intentar agredir sexualment una altra jove en una barraca de Terrassa fa quinze dies.
Segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC), el jutjat de violència contra la dona de Terrassa atribueix a l'acusat els delictes d'agressió sexual, detenció il·legal, maltractaments i amenaces.
El detingut, de 35 anys i que compta amb mig centenar d'antecedents penals, va ser detingut cap a la 1.00 de la matinada d’aquest dimecres pels Mossos d'Esquadra, acusat de segrestar, maltractar i intentar agredir sexualment una dona a la mateixa barraca en la qual resideix, situada al barri de les Fonts.
Els Mossos d'Esquadra van alliberar la dona i van detenir el sospitós, que ja havia estat arrestat el 6 de desembre passat per tenir tancada a la seva cabanya i agredir sexualment una altra jove, la desaparició de la qual havia estat denunciada pels seus familiars.
Després de passar en aquella ocasió a la disposició del jutjat d'instrucció número 4 de Terrassa, l'home va quedar en llibertat provisional, acusat dels delictes de detenció il·legal, agressió sexual, amenaces i contra la salut pública, si bé el jutge li va ordenar compareixences setmanals al jutjat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Bogeria i grans cues per menjar a un euro: així ha estat l’obertura d'una famosa cadena de "fast food" halal a Terrassa
-
Terrassa
El Govern aixeca les restriccions al Vallès per les pluges
-
Terrassa
Terrassa activa el pla d’emergència davant l’episodi de pluges intenses i risc d’inundacions
-
Terrassa
Rodalies suspèn tot el servei excepte als trams de línies fora de la zona de risc
-
Terrassa
Rostisseria Roc Blanc, botiga de barri: “Dit pels mateixos clients, tenim el pollastre a l'ast més barat de Terrassa”
-
Terrassa
Protecció Civil avisa d'un temporal "excepcional" amb un possible "mini-huracà" i recomana suspendre activitats