- Cel enteranyinat al matí i força tapat a la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de gener de 2023 a les 07:59
Actualitzat el 11 de gener de 2023 a les 10:20
Un accident a la C-58 sentit sud, a Sant Quirze del Vallès, provoca retencions aquest matí de dimecres del quilòmetre 12 al 20, de Terrassa cap a Barcelona. En sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 7 al 2,5, a Ripollet, cap a Sabadell.
A la B-30 sentit oest, el trànsit és dens del quilòmetre 8 a l'11, a Barberà del Vallès, cap a Tarragona.
A l'AP-7 sentit sud la circulació és intensa del quilòmetre 153 al 143, a Barberà del Vallès, cap a Tarragona.
A la C-59 sentit sud, hi ha retencions del quilòmetre 9,9 al 13, a Palau-solità i Plegamans, cap a Santa Perpètua de Mogoda.
En els autobusos urbans de Terrassa, no hi ha alteracions.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst.
Els de l’R4 i l’R12 de Rodalies circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb retard a causa de l'accident a la C-58.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"