Vaga al Palau de Justícia de Terrassa
La mesura de protesta dels secretaris judicials començarà el 24 de gener

- FOTOS | Entrem a les naus de Cal Reig, futura seu de Minyons de Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de gener de 2023 a les 14:10
Actualitzat el 13 de gener de 2023 a les 15:41
Els Lletrats de l'Administració de Justícia (antics secretaris judicials) de Terrassa s'han sumat a la vaga indefinida que aquest cos començarà el proper 24 de gener. El desenvolupament de diverses actuacions i judicis es podrien veure alterats als Jutjats de Terrassa, ubicats a la rambleta del Pare Alegre.
Les associacions majoritàries del sector han convocat la vaga. Es tracta del Colegio Nacional de Letrados de la Administración de Justicia (CNLAJ), la Unión Progresista de Letrados de la Administración de Justicia (UPSJ) i l'Asociación Independiente de Letrados de la Administración de Justicia (AINLAJ).
Les dues primeres, a més, han retirat les seves candidatures a les eleccions per al Consejo del Secretariado, "a la vista de la gestió ministerial del conflicte i de les imprevisibles conseqüències" per a la Justícia. Els comicis havien estat convocats per al mateix dia 24.
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa