- Cel mig ennuvolat, baixada de les temperatures i vent fort
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de gener de 2023 a
les 07:49
Aquest dilluns a Terrassa el cel estarà entre mig i molt ennuvolat. Els núvols i les clarianes s'aniran succeint al llarg de tot el dia. Podria ploure a la nit.
Les temperatures seran entre lleugerament i moderadament més baixes que les del dia abans. La mínima rondarà els 4ºC i la màxima, els 10ºC.
El vent bufarà de component oest entre fluix i moderat amb cops forts o molt forts.
Protecció Civil de la Generalitat ha activat en alerta el Pla VENTCAT per l'episodi de ventada generalitzada de d'aquest dilluns. Les comarques on es preveu que el vent bufi amb més intensitat són el Barcelonès, el Vallès Occidental, Moianès, Bages, Baix Llobregat, Garraf, Alt Penedès, Anoia i Baix Penedès. Amb tot, el fenomen serà molt extens i afectarà la major part de Catalunya en major o menor intensitat. La franja horària de major intensitat és la central diürna, disminuint en força amb el pas de les hores per reprendre vigor dimarts.
A Terrassa, hi ha risc alt de vent entre les 7 i les 19 hores i davant les previsions de que el vent pugui superar els 20 m/s, s'ha posat el Pla d'Emergència Municipal per ventada en nivell de prealerta.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
LaFACT situa Terrassa entre els referents europeus en innovació social amb el projecte ALL.D
-
Terrassa
Un projecte del CST per reduir la medicació inadequada en gent gran, finalista als Premis de Bones Pràctiques
-
Terrassa
L’Ajuntament de Terrassa i el Síndic de Greuges es reuneixen per posar fi a la venda il·legal a la Plaça de Catalunya
-
Terrassa
Lluís Puig ja té via lliure per tornar: el Suprem aixeca l'ordre de detenció
-
Terrassa
L’Ajuntament de Terrassa inicia una cooperació amb Palestina
-
Terrassa
El Meteocat alerta de ruixats intensos aquest dimarts a la tarda i nit a Terrassa