- Obren expedient a dues "mares de dia" de Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de gener de 2023 a
les 07:59
Actualitzat el
19 de gener de 2023 a les
10:19
Aquest matí de dijous, a la C-58 sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 7 al 3, a Ripollet, cap a Terrassa. En sentit sud, n'hi ha del quilòmetre 10 al 13,5, a Sant Quirze del Vallès, cap a Barcelona, informa el Servei Català de Trànsit.
A la B-30 sentit nord, el trànsit és dens del quilòmetre 10 al 7, a Barberà del Vallès, cap a Girona. En sentit sud, n'hi del quilòmetre 8,5 al 11, a Barberà del Vallès, cap a Tarragona.
A l'AP-7 sentit nord, la circulació és intensa del quilòmetre 145 al 147, a Barberà del Vallès, cap a Girona.
A la C-59 sentit sud, hi ha retencions del quilòmetre 5,5 al 6,5 i del 10 al 14, a Palau-solità i Plegamans, cap a Mollet del Vallès.
En els autobusos urbans de Terrassa, no hi ha alteracions.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst.
Els de l’R4 i l’R12 de Rodalies circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa obre borses de treball per cobrir vacants temporals
-
Terrassa
Terrassa realitzarà una prova pilot per estendre la línia de bus L12 per Can Palet de Vista Alegre
-
Terrassa
Xavier Casas, bomber terrassenc: "L'olor, la visió, allò que escoltes a Veneçuela et destrossa; és una experiència molt dura"
-
Terrassa
Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa
-
Terrassa
Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa
-
Terrassa
Terrassa activa el Pla d’Emergència Municipal pel risc extrem d’incendis i l’episodi de calor intensa