El grup municipal de Ciutadans (CS) a l’Ajuntament de Terrassa ha designat a la regidora Isabel Martínez Comas com a nova portaveu del grup, funció que ha començat a exercir des de l’1 de febrer.
Martínez, afiliada a CS des del 2017, va formar part de la llista electoral de Ciutadans a Terrassa a les Municipals de 2019 i va aconseguir entrar com a regidora junt amb els seus companys Javier Gonzalez i David Aguinaga. Des de llavors a assumit els temes de seguretat, drets socials, salut, igualtat, LGTBI+, transparència i qualitat democràtica dins del grup municipal. També és consellera i portaveu de CS al Consell Comarcal del Vallès Occidental.
Al 2019 va concórrer a les eleccions espanyoles com a número 9 per CS, i al 2021 va ocupar el número 10 de la candidatura de Ciutadans per Barcelona a les eleccions catalanes. Actualment, Martínez forma part del nou Consell General del partit a nivell nacional, és membre del Comitè Autonòmic de CS a Catalunya i és la candidata a l’alcaldia de Terrassa a les properes eleccions municipals del 28 de maig.
Javier González, que ha sigut el portaveu del grup municipal des de 2015, continuarà com a regidor en el grup fins al final del mandat, mantenint les seves responsabilitats en les àrees de Serveis Generals i Territori.