Dona acusada d'abusar d'una nena a Terrassa
La víctima era la filla biològica de la parella de la processada
- Dona acusada d'abusar d'una nena a Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 08 de febrer de 2023 a les 18:34
Una dona està acusada d'abusar sexualment d'una nena de 3 anys i mig, la filla biològica de la seva parella. La processada havia començat els tràmits d'adopció de la criatura. Els fets van ocórrer a Terrassa al juny del 2019. Segons el fiscal, la processada ha de ser condemnada a deu anys de presó i a no acostar-se a la víctima durant diversos anys. I a pagar-li 3.000 euros d'indemnització.
Allò va passar en el cap de setmana de l'1 i el 2 de juny del 2019 en un habitatge de Terrassa. Segons indica l'escrit d'acusació, la dona estava al càrrec de la menor, amb la qual convivia per ser filla de la seva parella. Estaven immersos en el procediment d'adopció de la nena per part de l'encausada.
La menor estava mig adormida. El fiscal assegura que l'acusada li va fer tocaments en la zona vaginal. Els fets van ser denunciats. Tres dies després, la imputada ja estava a la presó preventiva, però va recuperar la llibertat, amb càrrecs, el 9 d'agost del mateix any, el 2019.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Finalitza la reforma del Casal Cívic de Can Jofresa amb una inversió de mig milió
-
Terrassa
Propòsits i reptes de ciutat per al 2026
-
Terrassa
El pàrquing del Progrés, líder en rotació de vehicles
-
Terrassa
El Ministeri de Transports invertirà en la conservació de la B-40 al seu pas per Terrassa
-
Terrassa
Aproven inicialment la millora de l’accessibilitat de nou cruïlles de Terrassa
-
Terrassa
Inici d’any clau per urbanitzar Els Bellots II