El conseller de Territori, Juli Fernàndez, ha assegurat aquest dimecres que es complirà l'acord amb el PSC sobre la B-40, en el marc del pacte pels pressupostos, i ha remarcat que "no és el quart cinturó". "El que jo soc i el que jo penso encara és el mateix de sempre. El govern farà el que puguem fer millor per als ciutadans del Vallès", ha dit l'exalcalde de Sabadell, davant la pregunta del diputat de Junts Joan Canadell sobre la seva oposició al projecte fins ara. Pel que fa a l'aeroport del Prat, Fernàndez ha instat Junts a implicar-se per trobar una solució que augmenti la capacitat del Prat. El conseller confia que es pugui "vehicular" una proposta "en un termini d'un any".
Juli Fernàndez assegura que es complirà l'acord amb el PSC sobre la ronda Nord
Terrassa
El conseller de Territori insta Junts a implicar-se per trobar una solució que augmenti la capacitat del Prat
- Juli Fernàndez assegura que es complirà l'acord amb el PSC sobre la ronda Nord
ARA A PORTADA
-
Diners Inconformistes i compromesos: la Cecot fa una crida a incrementar la productivitat Jordi Guillem
-
Terrassa Sant Pere Nord estrena el parc de la República, que tant ha esperat: “No és només un parc” Pilar Màrquez
-
Terrassa Així serà el nou centre comercial del Carrefour de Terrassa: obres a finals del 2027 amb una transformació per a Can Parellada Arnau Fort
-
-
Terrassa ADENC i BiTer interposen un contenciós contra l'aparcament del Portal de Sant Roc i exigeixen una consulta popular Pilar Màrquez
Publicat el
08 de febrer de 2023 a
les 11:01
El compromís del Govern per incrementar la capacitat de l'aeroport del Prat també s'inclou en l'acord de pressupostos amb el PSC, però aquesta també era una reclamació de Junts. El també diputat de Junts Ramón Tremosa ha indicat que utilitzant la pista de Gavà "no caldria allargar la pista del mar envaint" la zona natural protegida. També ha apuntat que AENA podria "insonoritzar" els habitatges pròxims a l'aeroport com, segons ell, diu que s'ha fet al voltant de Barajas.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Vicenç Villatoro parlarà a LaFACT: "El sentiment de pertinença és una necessitat humana i un valor"
-
Terrassa
Personal voluntari europeu ajudarà entitats de Terrassa
-
Terrassa
El servei de Ginecologia i Obstetrícia del CST, finalista als Premis BSH per l’atenció al part
-
Terrassa
ERC vol 3 milions per a habitatge al pressupost 2027: "Ni línies vermelles ni xecs en blanc"
-
Terrassa
Vols muntar una parada de castanyes? Obert el termini per a entitats i escoles
-
Terrassa
Tornen a circular trens a tota l'R4 després de quatre dies d’afectacions