Agenda per a la transformació digital de Terrassa
La ciutat s'adhereix al document de Localret
- Agenda per a la transformació digital de Terrassa
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
09 de febrer de 2023 a
les 16:05
Actualitzat el
09 de febrer de 2023 a les
19:07
L'Ajuntament de Terrassa ha formalitzat la seva adhesió a l'Agenda Digital dels Municipis de Catalunya, impulsada pel consorci local Localret, format per les administracions locals de Catalunya. El consistori dona així compliment a la iniciativa aprovada al ple municipal del mes de desembre, arran un acord de la Junta de Portaveus.
L’agenda té per objectiu "articular la transformació digital dels municipis adherits per fer front als reptes de present i futur, per assolir majors cotes de qualitat en els serveis oferts, eficiència en la gestió dels recursos públics i satisfacció de la ciutadania i les empreses en la seva relació amb l’administració.
La tinenta d’alcalde de Serveis Generals i Govern Obert, Ona Martínez, apunta que l’adhesió a l’agenda "posarà en valor la feina de transformació digital que està duent a terme el nostre consistori i contribuirà a desenvolupar respostes innovadores més eficaces per atendre els reptes que planteja la ciutat". L’objectiu, diu, és "ser més eficients i incrementar la qualitat del servei que reben la ciutadania, les empreses i els negocis locals. L’agenda és un bon instrument per a assolir-ho".
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’ACA actua contra l’erosió al tram final de la riera del Palau
-
Terrassa
Aquests són els dos punts de Terrassa amb més avisos per la processionària
-
Terrassa
L’Ajuntament treu bona nota garantint l’accés a la informació
-
Terrassa
La satisfacció per l’atenció primària a Terrassa, molt per sota de la mitjana catalana
-
Terrassa
Els Bombers de Terrassa rescaten persones atrapades en ascensors cada 40 hores
-
Terrassa
Terrassa amplia el record als deportats amb quatre noves llambordes Stolpersteine