Denunciat a Terrassa un usuari de patinet que duia marihuana
Uns policies han aturat el vehicle perquè hi anaven dues persones
- Denunciat a Terrassa un usuari de patinet que duia marihuana
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
21 de febrer de 2023 a
les 13:18
Ha estat una infracció doble: una per incomplir la normativa de circulació una altra per dur droga a sobre. La Policia Municipal ha denunciat aquest dimarts a Terrassa un usuari de patinet elèctric que portava marihuana. L'han aturat per portar un passatger al vehicle de mobilitat personal (VMP).
La intervenció policial ha tingut lloc a les 00.30 hores al carrer de Galileu. A l'alçada de la confluència amb el carrer del Pare Llaurador, una dotació de la Policia Municipal ha vist el patinet. Hi anaven dues persones, infracció prevista en l'ordenança de mobilitat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El diagnòstic de la xarxa de clavegueram, llest el 2027
-
Terrassa
El PSC proposa mesures davant una calor cada cop més extrema a Terrassa
-
Terrassa
L’edat mínima per conduir patinets serà de 15 anys
-
Terrassa
La segona nota més alta de les PAU 2026 és de Terrassa
-
Terrassa
Xoc frontal entre dos turismes a la carretera de Castellar amb una persona atrapada
-
Terrassa
L’edifici que ha modificat per sempre l’“skyline” de Terrassa