L'equip d'EndoVallès se suma al servei d'Endocrinologia i Nutrició d'Àptima
El grup compta amb una trajectòria de més de tres dècades en termes assistencials, acadèmics i d’investigació

- L'equip d'EndoVallès se suma al servei d'Endocrinologia i Nutrició d'Àptima
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de març de 2023 a les 11:57
L’equip de professionals d’EndoVALLÈS col·laborarà a partir d'ara amb el servei d'Endicronologia i Nutrició d'Àptima Centre Clínic amb l'objectiu de potenciar aquest servei a les dependències de Terrassa. Així, els pacients amb alteracions endocrines –tant mèdiques com quirúrgiques– podran comptar amb el suport de professionals referents en patologies com les tiroides, paratiroides, suprarenals, diabètiques, l’obesitat i les hipofisiàries.
Els esmentats professionals oferiran atenció especialitzada, diagnòstic precoç, així com tractament de darrera generació d’acord amb les necessitats específiques de cada pacient. S’atendran pacients afectats per problemes a les glàndules endocrines com Diabetis mellitus –tipus 1 i tipus 2–, obesitat, hipoglucèmia, trastorns del metabolisme dels lípids, de la glàndula hipofisiària, tiroidea i les suprarenals, trastorns hormonals masculins i femenins, del metabolisme del calci i s’oferirà també ecografia de tiroide i monitorització contínua de glucosa.
A més, el fet de disposar d'un equip de dietistes-nutricionistes "amb àmplia experiència hospitalària i extrahospitalària en el maneig i control dels diferents aspectes nutricionals, proporcionarà suport no únicament als endocrinòlegs i cirurgians, sinó que els seus coneixements també revertiran en altres especialitats com la digestiva, l’oncològica, la neurològica o l’al·lergologia", destaquen des del Centre.
El tractament del sobrepès i l’obesitat, la preparació per a la cirurgia de l’obesitat, el control de la diabetis gestacional,
el suport dietètic a la diabetis i a les intoleràncies alimentàries, l’alimentació òptima per a pacients amb colesterol i, en definitiva, els consells per poder assolir una dieta saludable són els objectius pels quals treballen els dietistes-
nutricionistes d’EndoVALLÈS, que fa més de tres dècades que desenvolupen activitat assistencial, acadèmica i d’investigació.
El nou servei es prestarà a les dependències d’Àptima Centre Clínic Terrassa un dia a la setmana. A futur s’ampliarà
l’horari d’atenció a la ciutat. També és previst traslladar el servei a les instal·lacions d’Àptima Centre Clínic St. Cugat.
Notícies recomenades
-
Terrassa NOVES VEUS, MATEIXA ÀNIMA... Edgar Sarabia i Montse Alcaraz (Bitxo del Torrent Mitger)
-
Terrassa Chambao fa vibrar la Plaça Nova amb emoció i compàs en una nit màgica de Festa Major
-
Terrassa Avís per previsió de temps violent a Terrassa
-
Terrassa “Gràcies a la Festa Major de Terrassa em vaig fer músic”
-
Terrassa NOVES VEUS, MATEIXA ÀNIMA... Marc Galí i Dúnia Marquès (Bastoners de Terrassa)
-
Terrassa Castells de gamma extra a la diada de Festa Major a Terrassa