- Temps variable i amb possibilitat de pluja
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de març de 2023 a les 08:03
Actualitzat el 09 de març de 2023 a les 10:13
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí de dijous, a la C-58 sentit nord hi ha retencions del quilòmetre 7 al 4,5, a Ripollet, cap a Sabadell. En sentit sud n'hi ha del quilòmetre 11 al 14, a Sant Quirze del Vallès, cap a Barcelona.
A l'AP-7 sentit nord, la circulació és intensa del quilòmetre 156 al 161, a Sant Cugat del Vallès, cap a Girona.
A la B-30 sentit nord el trànsit és dens del quilòmetre 10 a 8, a Barberà del Vallès, cap al Girona. En sentit sud, ho és del quilòmetre 10 a l'11, a Barberà, cap a Tarragona.
A la C-59 sentit sud, hi ha retencions del quilòmetre 10 al 13, a Palau-solità i Plegamans, cap a Mollet del Vallès.
Pel que fa als autobusos urbans de Terrassa, no hi ha alteracions.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) funcionen segons l'horari previst.
Els de l’R4 de Rodalies no efectuaran aparada a l'estació de La Granada fins al 18 de juny. Hi ha servei per carretera entre La Granada i Vilafranca del Penedès.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Càritas Terrassa rep el suport de la Fundació ”la Caixa” per impulsar un projecte per a joves vulnerables
-
Terrassa
MútuaTerrassa impulsa la formació de professionals d’Atenció Primària amb un curs d’actualització
-
Terrassa
Terrassa reformula les bases per a subvencions: més agilitat i criteris ètics des del gener
-
Terrassa
Ja ha arribat l'arbre de Nadal a Terrassa
-
Terrassa
19.000 euros per a cinc estudiants del Campus Terrassa
-
Terrassa
La UPC planteja ara una Medicina compartida