Objectiu: fer una Terrassa per jugar a tota la ciutat
Terrassa
Més de 2.000 persones han participat en el procés participatiu del pla
- Objectiu: fer una Terrassa per jugar a tota la ciutat
ARA A PORTADA
-
-
-
Esports El Terrassa FC mostra el seu enuig amb el Girona "B" i la Federació Espanyola per la suspensió del partit de lliga Sergi Estapé
-
Diners La Cecot celebra la unificació dels calendaris de Verifactu i la factura electrònica Laura Massallé
-
Terrassa Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu Pilar Màrquez
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
20 de març de 2023 a
les 13:27
L'Ajuntament de Terrassa té preparat un pla global per fer de Terrassa una ciutat "jugable", perquè tota la ciutat sigui un ecosistema amable, apte per al joc. L'ha presentat aquest dilluns en la comissió informativa de Cicles de la Vida.
El pla Terrassa Ciutat Jugable ha fet una diagnosi de la situació, amb un procés de participació que ha comptat amb les aportacions de 2.043 persones, gairebé totes en en una enquesta. Les conclusions: molts jocs són monòtons, molts terrassencs marxen a altres ciutats per gaudir d'espais diversos i més atractius i falta seguretat viària i manteniment.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
Terrassa, en risc molt alt de pluges torrencials fins a les 14 hores
-
Terrassa
La mobilitat ferroviària es recupera progressivament després del temporal
-
Terrassa
Bogeria i grans cues per menjar a un euro: així ha estat l’obertura d'una famosa cadena de "fast food" halal a Terrassa
-
Terrassa
El temporal deixa prop de 100 litres per metre quadrat a Terrassa i una vintena d’incidències