Les llambordes de sempre tornen al Passeig de Terrassa
Terrassa
Aquesta via esdevindrà un espai de plataforma única en uns mesos
- Les llambordes de sempre tornen al Passeig de Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’abril de 2023 a
les 19:44
Actualitzat el
05 d’abril de 2023 a les
20:09
La recuperació de part de les llambordes històriques de Terrassa es fa realitat a les obres del passeig del Comte d’Ègara juntament amb el color vermellós de les noves peces.
De fet, aquesta setmana han sovintejat les visites d’equips de direcció tècnica a les obres en el tram que abans era d’entrada al carrer de la Font Vella des de la plaça del Doctor Robert, subjecte des de fa mesos a la transformació inclosa en el projecte de l’illa de vianants nova i que aparcarà en un costat de la història l’antic Passeig, almenys la part transitada per vehicles.
Les llambordes antigues van aparèixer en els primers dies d’enderrocs i, amb la retirada dels murs, van suscitar demandes veïnals per a la seva restitució. Aquesta no estava prevista, però l’Ajuntament va replantejar part del projecte i una part de les peces torna al Passeig. També serà així amb una porció del mur que feien de frontera entre el passeig central i la calçada. Els treballs arriben fins a la cantonada del carrer de la Font Vella amb el del Puig Novell i el de Sant Pau.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’Espai Vapor, capital de l’escena independent
-
Terrassa
Terrassa es bolca al carrer en una Festa Major massiva
-
Terrassa
Serrallonga torna a saquejar Terrassa amb humor, sàtira i trabucs
-
Terrassa
La plaça de Didó es consagra com la gran discoteca de Festa Major de Terrassa
-
Terrassa
Una cursa de cambrers amb molt nivell
-
Terrassa
Centenars d’espectadors connecten amb la Moguda Rock