La història de la Seu d’Ègara d’una forma original i creativa
Dotze centres participen en la segona edició de “L’Escola amb la Seu d’Ègara”, amb el repte de visibilitzar el conjunt monumental per convertir-se en Patrimoni Mundial de la Unesco
- La història de la Seu d’Ègara d’una forma original i creativa
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’abril de 2023 a
les 19:27
Per segon any, i en commemoració del Dia Internacional dels Monuments, la Seu d’Ègara ha estat aquest dimarts el cresol de trobada d’alumnes de diversos centres educatius de la ciutat, amb l’objectiu de donar encara més visibilitat a aquest conjunt i donar suport en la seva candidatura per obtenir el grau de Patrimoni Mundial que entrega la Unesco.
Aquesta segona edició de “L’Escola amb la Seu d’Ègara”, com ha explicat Carles Sánchez, el director de la candidatura, ha suposat un increment pel que fa a la participació de centres educatius. “L’any passat vam arrencar amb set escoles i aquest any n’hi ha cinc més”, ha assenyalat.
En aquesta nova trobada, que organitza el Museu de Terrassa, han participat dotze centres de la ciutat, concretament, Petit Estel, Escola Nova, Tecnos, Bisbat d’Ègara, Nova Electra, La Roda, Vedruna Vall, Ramon Pont, El Cim, Creixen Terrassa, Escola Sant Josep, Salvador Vinyals i Escola Pia.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Dos detinguts per furtar 150 metres de cable de coure
-
Terrassa
El PSC proposa crear un servei municipal de canguratge gratuït per a infants de 3 a 12 anys
-
Terrassa
Una tamborinada de primavera cau damunt la ciutat
-
Terrassa
L'antic Magatzem Font Batallé ja té nou propietari
-
Terrassa
Manca d'oferta de places de primer d'ESO a Terrassa
-
Terrassa
ERC critica el finançament escolar