Rescaten a través d'un vidre un ferit en accident a Terrassa
Els fets van tenir lloc al quilòmetre 17 de la C-58
- Rescaten a través d'un vidre un ferit en accident a Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 02 de maig de 2023 a les 10:53
Efectius de bombers van rescatar a través d'un vidre del vehicle una persona que havia resultat ferida aquest dilluns en un accident de trànsit a Terrassa.
Els fets van tenir lloc a la C-58, al punt quilomètric 17, en direcció Manresa, on un turisme va sortir de la via. Els serveis d'emergències van ser alertats a les 20.14 hores.
Dues dotacions de Bombers de la Generalitat es van dirigir al tram indicat juntament amb unitats del SEM. Entre personal sanitari i bombers van extreure el ferit del cotxe per la part de darrere. El treball dels bombers, que va incloure la neteja de la zona, va durar una mitja hora.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"