Torna la pluja després d'una tempesta històrica
Passat el temporal i sense oblidar els mesos marcats per la sequera, el mes de juny continua amb pluges i cels ennuvolats
- Torna la pluja després d'una tempesta històrica
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de juny de 2023 a les 14:30
Actualitzat el 19 de juny de 2023 a les 11:52
Juny marcat per la pluja. Després de la tempesta històrica que es va produir dimarts 13 de juny i que va inundar les rieres i carrers de la ciutat, semblava que el sol i el bon temps anaven guanyant terreny. Però aquest mes de juny està agafant el paper que li tocava al mes d'abril. Després d'uns mesos marcats per la sequera, l'escassetat de pluja i el mal estat de les reserves d'aigua, que plogués aquest mes era gairebé imprescindible. I així ha estat. Les pluges i els núvols, de moment, són els protagonistes.
Aquest diumenge ens hem despertat amb núvols i ruixats que han acumulat una precipitació de 2,2 mm. A les últimes hores de la tarda, però, tendiran a obrir-se clarianes. Al llarg del dia ja no s'espera pluja.
La predicció indica que a partir de les 19 hores desapareixeran els núvols i tindrem cel seré. Les temperatures variaran al llarg del dia, registrant la màxima a les 15 hores amb 28ºC i la mínima a les 11 hores de la nit, amb 22ºC.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Troben 18 senglars més morts per pesta porcina africana
-
Terrassa
Cada egarenc gasta 12,96 euros en el sorteig de Reis
-
Terrassa
La Cavalcada de Reis, en directe: Ses Majestats ja són a Terrassa
-
Terrassa
El Patge Xiu-Xiu triomfa al tortell de Reis: “Amb les 5.000 figuretes hem fet curt”