Un programa per a l'educació ambiental a Terrassa
En el curs ara acabat hi han participat més de 16.000 alumnes
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juny de 2023 a les 19:09
El Consorci per a la Gestió dels Residus del Vallès Occidental ha obert aquest dilluns el termini d’inscripció per al nou Programa d’Educació Ambiental que ofereix als centres educatius de la comarca, inclosos els de Terrassa.
Les activitats seran gratuïtes, però de places limitades, per la qual cosa s’estableix un període de recepció de sol·licituds i un període de comunicacions d’adjudicacions. Això, segons el Consell Comarcal, “permet afavorir la participació del màxim nombre de centres diferents”. Les sol·licituds es duran a terme a través de la pàgina web del consorci: http://www.residusvalles.cat/
El període d’enviament de sol·licituds s'ha activat aquest dilluns i acabarà el 24 de setembre. El de comunicacions d’adjudicacions o llista d’espera anirà del 2 al 13 d’octubre.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"