Abans de l'actuació principal de diumenge els Minyons participaran dissabte a la tarda de la cercavila i la diada de vigília. En aquesta actuació els malva es plantejaran tant rodar els castells que es veuran l'endemà com fer castells de la gamma alta de 8. Així doncs, els castells que els malves es plantegen en aquesta actuació són el 2 de 8 amb folre, el 3 de 9 amb folre i el 5 de 8. A més a més, faran diversos castells de set durant el recorregut de la cercavila.
"El primer objectiu de la festa major és fer els deures que ens han quedat pendents les darreres setmanes. Un cop aquests deures estiguin fets serà el moment de fer un pas endavant i estrenar nous castells", diu el cap de Colla dels Minyons, Xavi Jurado.
El darrer assaig dels Minyons de cara a la festa major va ser aquest dijous al vespre al pavelló del Casal de l'antic poble Sant Pere a causa de la tempesta que ha afectat Terrassa. En aquest assaig els malves, a més de fer proves dels castells que aniran a plaça aquest cap de setmana van començar a avançar la feina amb altres castells de gamma extra.