Professionals juvenils d’onze països se citen a Terrassa per abordar la salut mental
L’associació terrassenca Víbria Intercultural acollirà del 18 al 27 de juliol la formació internacional “Mental Health First Aid Kid”,
- Professionals juvenils d’onze països se citen a Terrassa per abordar la salut mental
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de juliol de 2023 a
les 13:48
Actualitzat el
14 de juliol de 2023 a les
13:50
L’associació terrassenca Víbria Intercultural, especialitzada en mobilitat internacional, acollirà del 18 al 27 de juliol la formació internacional “Mental Health First Aid Kid”, un projecte que s'emmarca en el programa Erasmus+ i que pretén oferir eines per donar suport als joves en temes relacionats amb la salut mental.
El projecte comptarà amb la participació de 25 professionals juvenils d’onze països diferents: Bulgària, Croàcia, Estonia, Geòrgia, Itàlia, Malta, Macedònia del Nord, Polònia, Portugal, Romania i Catalunya.
L’objectiu principal del projecte és oferir als treballadors juvenils eines i coneixements específics per a gestionar i fer costat als joves en situacions difícils. A més, pretén acabar amb l'estigmatització i animar als mateixos professionals a cuidar també del seu propi benestar mental.
La formació proporcionarà als participants els coneixements necessaris per a reconèixer els problemes de salut mental dels joves, així com el que poden fer per a tractar-los.
La formació internacional comptarà amb el suport de l’equip d’Ocell de Foc –el programa d’atenció i suport integral a joves amb problemes de salut mental– per facilitar i dirigir moltes de les activitats del projecte, comptant amb la figura essencial d’una de les "trainers" oficials de la formació.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell"
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
El Drac de Terrassa celebra 45 anys amb una gran diada