Barris, cafè a cafè... Ca n'Aurell, la frontera que tanca el cercle
Ca n’Aurell està a l’abast de molt i, fins i tot, hi ha qui es confon i veu carrers com si fossin d’un altre barri

- Barris, cafè a cafè... Ca n'Aurell, la frontera que tanca el cercle
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de juliol de 2023 a les 18:05
Actualitzat el 31 de juliol de 2023 a les 18:18
Ocupa la segona plaça a la llista de barris amb més habitants i un dels seus avantatges és que és cèntric, però no està al moll de la ciutat i s’escapa d’alguns dels inconvenients que té el Centre. També hi ha estones de confusió, i hi ha parts d’aquest barri que moltes persones encara les encasellen a altres barris. Coses de la proximitat.
Un cafè a Ca n’Aurell a un establiment tranquil i sense molt soroll ni estridències. És bastant aviat, si més no per un cap de setmana, i a més en un cap de setmana de final de mes. Molta gent, ben segur, ja ha agafat les maletes i ha dit adeu, com mana aquella cançó.
Hi ha poca preocupació entre els que romanen a la ciutat i també volen gaudir de l’estona del cafè, tallat o cafè amb llet. A aquest barri, si alguna cosa ha alterat la seva normalitat, ha estat la creixent protesta del veïnat respecte a la intensa circulació de vehicles, amunt i avall, Galileu avall i Arquimedes amunt.
“No som autopistes” és un lema que es pot llegir a molts dels balcons del barri i, més concretament, pels dos carrers esmentats. El cafè, tanmateix, es fa a tocar d’una altra de les vies que també protesta, que també es considera una autopista i no un carrer normal i corrent.
L’efecte frontera d’aquest barri és inqüestionable i, possiblement, s’hi ha de viure o d’haver-hi viscut per entendre-ho. Queda a prop de tot i a l’abast de molts dels punts rellevants. Té a prop els autobusos, l’estació dels Ferrocarrils de la Generalitat, la sortida cap a l’autopista, el Mercat de la Independència o l’Ajuntament.
Notícies recomenades
-
Terrassa De nom a nom i de seu a seu
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Algèria, Laos i el naixement del riu Mundo
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa actuaran diumenge a Lloret
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Berlín, Sevilla i els Dolomites
-
Terrassa Comencen les obres de l'avinguda del Vallès
-
Terrassa Netejaran un tram urbà de la llera del torrent Mitger