Entren a robar al bar El Porró del carrer de la Palla
L'establiment ha patit dos robatoris en els tres darrers anys
- Entren a robar al bar El Porró del carrer de la Palla
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de setembre de 2023 a les 20:17
El conegut bar del carrer de la Palla El Porró ha patit un robatori la matinada de diumenge a dilluns, pels volts de les dues. Els lladres han aprofitat que l'establiment estava tancat per vacances per accedir al local, obrir la caixa i endur-se una quantitat aproximada d'uns 300 euros. És la segona vegada en tres anys que entren a robar a l'establiment.
El bar El Porró, situat al número 28 del carrer de la Palla, estava tancat per vacances des del dissabte 26 d'agost. Aquest dilluns hi havia una cinta de Mossos d'Esquadra de banda a banda de la porta. Els responsables de l'establiment estudien reforçar la seguretat, per la qual cosa es duran a terme uns treballs abans de la reobertura.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"