Castelldefels, primera parada per al nou San Cristóbal
Un San Cristóbal amb tretze cares noves debuta a la lliga avui a les 19 hores als Canyars davant del Castelldefels, amb les baixes de Max Llovera, Joan Cervós i Guillem Hernández
- Castelldefels, primera parada per al nou San Cristóbal
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de setembre de 2023 a les 19:50
Actualitzat el 10 de setembre de 2023 a les 10:23
Després d’una llarga pretemporada, avui arriba l’hora de la veritat per al CP San Cristóbal, que s’estrenarà a la lliga del grup cinquè de la Tercera Federació al municipal dels Canyars davant del Castelldefels. En la segona temporada del tècnic rubinenc a la banqueta del conjunt de Ca n’Anglada, els parroquials disposen d’una plantilla jove i experimentada, amb una mitjana d’edat de 25 anys. L’objectiu dels parroquials és consolidar-se a la zona noble de la taula i intentar, una temporada més, disputar el “play-off” d’ascens.
Aquest dissabte a les 19 hores, el San Cristóbal visitarà el sempre complicat camp del Castelldefels. Ho farà amb tres baixes. Els defensors internacionals andorrans Max Llovera i Joan Cervós es troben concentrats amb la selecció andorrana, mentre que el migcampista Guillem Hernández arrossega una sanció de la temporada passada i tampoc no podrà jugar.
Només deu futbolistes continuen amb relació a la temporada passada: el porter Lázaro, els defenses Óscar Sierra (42 anys), Montoro, Ricki i Max Llovera, els migcampistes Yeray i Guillem i els davanters Mario Cantí, Abde i Jordi Ranera. Fins a 12 futbolistes no continuen del passat exercici.
Entre les novetats més destacades hi ha el lateral andorrà Joan Cervós, que arriba procedent de Bòsnia, Miguel Martínez, que vé del Manresa, Àlex Otero, del Cieza, i Roger Escamilla, que afronta la seva segona etapa a Ca n’Anglada, procedent del Granollers.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Troben 18 senglars més morts per pesta porcina africana
-
Terrassa
Cada egarenc gasta 12,96 euros en el sorteig de Reis
-
Terrassa
La Cavalcada de Reis, en directe: Ses Majestats ja són a Terrassa
-
Terrassa
Envia'ns una fotografia amb els teus regals de Reis!